Обережно шахраї. Нова схема. Не попадіться.


На сьогоднішній день, на жаль, існує безліч варіантів як обдурити людину і відібрати останні зароблені гроші. До нашої редакції звернулася наша постійна читачка і розповіла нам реальну історію про нову схему обману, яка сталася з нею нещодавно (29.03.2018г.). З метою вберегти від подібного наших читачів, ми вирішили розповісти Вам про цю подію.Можливо, когось ця стаття вбереже. Отже, про все по порядку. 


Все відбувається дуже правдоподібно. На Ваш номер телефону, зареєстрований в банку, надсилають повідомлення нібито з «Банку» з наступним текстом:«Vasha kartka zablokovana reglamentom banku na 62 dni: info-centr Alfa-Bank: 094-143-24-94, 056-785-85-64, 044-332-96-87» з номера телефону 094-141-45- 04 (тобто, Банк повідомляє Вам, що заблокував Вашу карту на 62 дні). Такого-ж змісту СМС-повідомлення отримала вже інша наша читачка. З номера телефону, 094-440-83-12, такий же текст, відсилали вже нібито з Банку Райфайзен «Аваль».


При передзвоні по одному із зазначених номерах телефонів Вас зустріне приємний жіночий голос автовідповідача, який буде Вас вітати від імені Банку. "ВАС ВІТАЄ КОНТАНКТ-ЦЕНТР АЛЬФА-БАНКУ, ЗАЧЕКАЙТЕ З'ЄДНАННЯ З ОПЕРАТОРОМ". Потім відбувається з'єднання з «оператором», який відразу просить назвати Ваш номер карти. На питання: - «Навіщо співробітнику Банку номер карти?», Оператор відповідає: - «Щоб ідентифікувати Вас як клієнта».

Після того, як Ви називаєте номер карти, «оператор» повідомляє, що починає заповнювати Заявку на відновлення карти, або щось в цьому роді (кожен раз по-різному говорили, мета одна - почути Ваші дані) і питає Ваше ПІБ, дату народження. Щоб отримати Ваш секретний CSV-код вказаний на карті, шахраї просять номер відділення Банку, в якому Ви отримували карту. Потім кажуть, що цей номер відділення Банку складається з трьох цифр які можна дізнатися, подивившись на звороті картки під стрічкою, а це і є CSV-код, який ЗАБОРОНЕНО передавати будь-кому, НАВІТЬ справжньому співробітнику Банку! Після отримання цих даних «оператор» говорить, що Вам на телефон протягом хвилини прийде повідомлення з кодом підтвердження, який Ви повинні йому назвати, щоб він ВІДРАЗУ ввів його (Це був код підтвердження операції переказу грошей на інший рахунок, який також ЗАБОРОНЕНО передавати будь-кому і про це також зазначено в повідомленні, але шахрай створює штучний поспіх, щоб ви не прочитали СМС до кінця). Потім вічливо дякує Вам і говорить, що в найближчі 15 хвилин Ваша карта буде розблокована. І поки Ви радієте, що розблокували карту, шахраї переводять всі Ваші гроші, доступні до зняття, на інші рахунки. Адже всі дані для цього Ви їм самі і повідомили.


Перед написанням цієї статті, ми зібрали багато інформації з цього питання, і хочемо дати Вам декілька порад, які допоможуть Вам вберегтися від дій шахраїв.


1. Банки не надсилають повідомлення про блокування картки. Якщо Вашу карту заблокують, то, на вказаний Вами в Банку номер передзвонить співробітник і попросить підійти на найближче відділення, для вирішення питання.


2. Коли Вам приходить повідомлення на телефон про блокування банківської карти, то уважно подивіться від якого саме Банку. Наприклад, у нашої читачки УКРСОЦБАНК, а прислали смс від Альфа-Банку. Якщо в повідомленні вказано Банк, клієнтом якого Ви не є, то сміливо ігноруйте це повідомлення.


3. Справжні співробітники Банку НІКОЛИ не питають Вашу особисту інформацію! У співробітника Банку є вся необхідна інформація.


4. Ніколи не передавайте свої дані третім особам, і навіть співробітникам Банку.


Але що робити, якщо Ви вже стали жертвою шахраїв?


У разі, якщо Ви стали жертвою шахраїв, і з Вашої карти «вкрали» гроші, не панікуйте! У поспіху і паніці Ви не зможете адекватно оцінити ситуацію.


В такому випадку заспокоюємось, швидко і чітко діємо:


1. Як тільки шахраями були переведені гроші, відразу ж телефонуйте на гарячу лінію Вашого Банку і ВИМАГАЙТЕ заблокувати всі транзакції (перекази, якщо на нашу, людську мову) за цей день з оформленням електронної заявки на анулювання. Запишіть номер і ім'я оператора Банку хто приймає заявку, а також номер самої Заявки. Банки неохоче йдуть на це і можуть придумати 100 причин щоб це не робити, адже за фактом вони не ризикують нічим, гроші то вкрали Ваші. Тому ВИМАГАЙТЕ скасувати переведення поки шахраї не встигли перевести в готівку їх. Потім, в цій же телефонній розмові заблокуйте карту і ВИМАГАЙТЕ виписку з банку (вона вам стати в нагоді для заяви в кіберполіції).


2. Йдете і пишете Заяву в найближчому відділенні поліції про заволодіння Вашим майном шахрайським способом (ч. 1 ст. 190 Шахрайство - Заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою (шахрайство); ч. 3 ст. 190 Шахрайство - шахрайство, вчинене у великих розмірах, або шляхом незаконних операцій з використанням електронно-обчислювальної техніки). Даємо максимальну інформацію про подію. Показуємо смс, надаємо номери телефонів, за якими зв'язалися зі злочинцями. Поліція зобов'язана прийняти Ваше звернення і видати Вам на руки Талон про реєстрацію з номером і датою.


3. Далі - заява в найближчому відділенні Вашого Банку (додайте до звернення копію вашого талона, який видадуть в Поліції). Обов'язково уточніть, перевели в готівку переказ чи ні.


На наступний день підходимо до Банку, щоб прояснити ситуацію, як там просувається справа.У разі, якщо Гроші не встигли перевести в готівку, ситуація вирішується досить швидко.


Якщо, грошові кошти, вкрадені у Вас, все ж перевели в готівку, ПРОДОВЖУЄМО ДІЯТИ!


1. Йдемо до дільничного (у нього знаходитися Ваша справа) і уточнюємо, на якій стадії розслідування і які заходи він вже прийняв, що з'ясував. Даємо йому Виписку з банку (доказ), де вказано ПІБ і номер карти, на який перевели гроші. Нехай з'ясовує.


2. На наступний день дзвонимо дільничому і дізнаємося, які новини у вашій справі. Якщо він нічого не зробив, маючи всю інформацію, яку ви для нього надали, дзвонимо до Кіберполіції України за номером 044-374-37-13. Описуємо ситуацію і реєструємо звернення. Чекаємо відповіді, повернення коштів та покарання злочинців.


Зараз наша редакція допомагає одній нашій постраждалій читачці, яка і розповіла нам всю цю історію. 29.03.2018 описаним вище способом шахраї вкрали з її карти 10 000 грн.


Просимо долучитися до цієї справи юристів, які могли б надати допомогу постраждалим, з метою якнайшвидшого вирішення цього питання і покарання злочинців.


Можливо, когось наша публікація вбереже. Ознайомте своїх рідних і близьких про цей інцидент, і як себе вести в подібній ситуації. Якщо ж Ви стали жертвою шахраїв, то напишіть нам в редакцію або залиште коментар під цією статтею. Можливо, ми зможемо Вам щось підказати.


Поради від інтернет-магазину "Вау Маркет" (wowmarket.com.ua)

Збережіть статтю щоб не забути. Поділіться з друзями.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Осторожно мошенники. Новая схема. Не попадитесь.